O razvojni nalogi
Vključujoča šola – vključujoč fizični prostor je razvojna naloga pod okriljem Zavoda RS za šolstvo in traja 3 leta. Naša šola se je razvojni nalogi pridružila v šolskem letu 2023/24 z namenom nenehnega usposabljanja strokovnih delavcev in stalni strokovni rasti.
NAMEN
Ustvarjanje učinkovitega fizičnega, socialnega, didaktičnega in kurikularnega učnega okolja s sodobnimi pedagoškimi spoznanji.
V okviru razvojne naloge bodo organizirani strokovni pogovori, predstavitve dobrih praks … z naslednjimi dejavnostmi:
- medsebojno povezovanje strokovnih delavcev pri skupnem razvijanju pedagoške prakse;
- usklajevanje pedagoških pristopov z individualnimi potrebami in zmožnostmi učenca, ki temeljijo na formativnem spremljanju ter spodbujanju optimalnega razvoja posameznika;
- vključevanje učencev v učni proces – da se sliši “glas učenca” s spodbujanjem aktivne vloge učencev pri učenju;
- sooblikovanje učnega procesa z učenci;
- omogočanje medvrstniškega sodelovalnega učenja;
- sooblikovanje fizičnega učnega prostora.
CILJ
Ustvariti šolsko okolje, v katerem učenec:
- rad prihaja k pouku,
- je radoveden,
- išče izzive,
- si upa,
- predlaga drugačne rešitve in načine učenja,
- vztraja,
- postavlja vprašanja,
- se dobro počuti,
- je zavzet,
- v učenju vidi smisel,
- zaznava osebne in skupne dosežke ter prevzema odgovornost.